You make me feel....

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik weer een layout van mijn man Joergen gemaakt.
Geïnspireerd door het lente groen buiten en in de tuin winkel...
Met de snijmall van Tim Holtz Gadget Gears
 heb ik mijn eigen chipboards gesneden.
Ingekleurd met Gelatos en Distress Stain.
Mijn achtergrond zo als altijd met modeling paste en verschillende stencils.
En als kleur LindysStamp Gang sprays: Rusty Lantern Lime, Pirate`s Plunder Gold.


                                  You make me feel...


                                                      Foto's van dichtbij.








Bedankt voor het voorbij kijken....
Geniet van de lente dag.
Tot de volgende keer.
Groetjes Heike


Comments

Popular posts from this blog

The Grand Holidays Blog Hop 2017 Door Hanger by Heike`s AugenBlick

Live Your Life

Guest Design Layout