Mittwoch, 14. September 2016

Mood Board Woensdag #5

Hoi allenaal....

wat hebben wij toch voor een geweldige oudewijvenzomertje.

Deze Mood Board woensdag #5 is onze eerste na de zomervakantie.
Uitgerust voor de laatsten maanden voor 2016
gaan wij jullie weer mooie layouts zien.
Brenda, Thamar, Johanna, Miranda, Marlies, Nadine en ik
hebben voor jullie inspiratie layouts van een geweldige kleuren Mood Board.


En een beetje dichter bij..





Deze Mood Board is van Marlies...



En daar mag je dan verder kijken..

Bedankt voor jullie bezoek ..

Geniet nog van de zomer..

Greotjes Heike

Kommentare:

  1. beautifully done, gorgeous. love the whole composition and details.

    AntwortenLöschen
  2. Hier ook nog even een kleine krabbel. Geweldig gaaf jou lo gewoon super super super goed . Ben er helemaal weg van.
    Sorry dat ik niet zo trouw ven met reageren maar ben erg sruk met mijn moeder verhuizen zij krijgt 1 oktober haar sleutel en wij moeten er 1 nov uit. Dus je snap van scrappen komt niet veel wel gezellig hoor zo tussen de bananendozen. Haha.
    Ik hoop in december weer vol te mogen scrappen
    Fijne dag

    AntwortenLöschen
  3. Hier ook nog even een kleine krabbel. Geweldig gaaf jou lo gewoon super super super goed . Ben er helemaal weg van.
    Sorry dat ik niet zo trouw ven met reageren maar ben erg sruk met mijn moeder verhuizen zij krijgt 1 oktober haar sleutel en wij moeten er 1 nov uit. Dus je snap van scrappen komt niet veel wel gezellig hoor zo tussen de bananendozen. Haha.
    Ik hoop in december weer vol te mogen scrappen
    Fijne dag

    AntwortenLöschen
  4. WOW!! Wat heb je een kunstwerk van gemaakt, prachtige achtergrond, zoveel laagjes en technieken! Ik blijf kijken!!

    AntwortenLöschen
  5. Jeetje wat een technieken heb je gebruikt ! Om jaloers op te worden... echt super.... super !

    AntwortenLöschen
  6. Jeetje wat een technieken heb je gebruikt ! Om jaloers op te worden... echt super.... super !

    AntwortenLöschen
  7. Super gaaf zeg! Wat een geweldige achtergrond, hoe langer ik kijk hoe meer ik zie! Prachtig!

    AntwortenLöschen
  8. Super gaaf zeg! Wat een geweldige achtergrond, hoe langer ik kijk hoe meer ik zie! Prachtig!

    AntwortenLöschen
  9. Wauw wat een beauty zeg! Echt geweldig, superachtergrond ook, love it!
    Groetjes, Brenda

    AntwortenLöschen

Scrap The Boys September challenge 2017

Hello everyone, Scrap the Boys new challenge is now online and it`s all about Fathers!!                              and this is my la...