Mittwoch, 3. Juni 2015

Gast- designer bij Dutch Dares

Hoi hoi ....

wat hebben wij toch, een heerlijke Hollandse - Weer....

Dus ook een fantastische uitdaging bij Dutch Dares...
Hier is de link.....
http://dutchdares.blogspot.nl/ 

Met het thema: Hollandse Luchten.

Voor deze mand mag ik mee draaien als gast-designer....
Hartelijk bedankt ervoor.

En nu mijn layout.....





De foto heb ik van Pinterest.......Bertie`s stelletje ondergoed.

Voor nu wens ik jullie een mooie dag.....

Groetjes Heike

Kommentare:

  1. Ha die heike wat heb je een mooie lo gemaakt . Hollands luchten. Ik vind het weer een plaatje en nu samen onder elkaar ik ben vereerd.
    Fijne dag

    AntwortenLöschen
  2. Ha die heike wat heb je een mooie lo gemaakt . Hollands luchten. Ik vind het weer een plaatje en nu samen onder elkaar ik ben vereerd.
    Fijne dag

    AntwortenLöschen
  3. Bedankt voor je zeer creatieve bijdrage als gastdesigner aan de Dutch Dare! Heike! Het is een prachtige uitwerking geworden.

    AntwortenLöschen

D Team layout for Scrap The Boys

and agin, it´s me with a layout for the challenge by Scrap the Boys. Here  is the link to the blog. This month  have we a sketch to pl...