Wednesday, April 1, 2015

Sweet

Hallo allemaal,
Genieten jullie ook zo van het scrap-lente-weer.
GEWELDIG.....
Vandaag heb ik een layout gemaakt voor de challenge van Dutch Dares.
http://dutchdares.blogspot.nl/
Het thema is dan ook: LENTE

                                                       Sweet

                                                   Mijn zoon Jasper.




Bewerkt heb ik mijn layout met:
 Distress Paint, broken china,worn lipstick, mustard seed.
 Ecoline, 665, 233, 580.
 Viva Inka gold, Turpuoise.
 Tim Holtz Flashcard.
 Vlinder van Xenox.
 WashiTape,  modeling paste van Amsterdam, en stencil van CW.

Ik wens jullie een gezellige knutsel dag.
Bedankt dames  van Dutch Dares voor de uitwerking van de April challenge.
Tot de volgende keer.
Groetjes Heike







7 comments:

  1. Erg leuk! Weer zo'n stoere techniek in combinatie met een schattige foto! De kleurtjes helemaal lente!

    ReplyDelete
  2. Geweldig gaaf Heike. Echt lente die kleuren.gaaf gedaan met die foto. Net wat ik elke keer zeg er is weer van alles op te zien.
    Fijne dag

    ReplyDelete
  3. Wat een geweldig gave layout! Ik hou ervan! Bedankt voor je bijdrage aan Dutch Dares! Groetjes vivian

    ReplyDelete
  4. Wat een ontzettend mooie layout. Bedankt voor het meedoen met de Dutch Dares lente challenge.

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke manier om zo je foto te verwerken! Lekkere kleurtjes ook, een echte "spring"-l.o.!
    Groetjes Elly

    ReplyDelete
  6. Die reactie 'Prachtig!' kwam van mij :)

    ReplyDelete

Hallo Ihr Lieben, heute einmal wieder ein Layout was ich mit dem Farbspray von Lindy`s Stamp Gang gemacht habe. Hier kommt Ihr zu dem...