Wednesday, April 22, 2015

challenge layout voor Dutch Dares en Cards en Scrap

Hoi allemaal,

wat voor een weer.....ongelofelijk.....
Lekker buiten scrapen....

Vandaag heb ik een dubbelde challenge layout gedaan.
 Dutch Dares en Cards en Scrap.
http://dutchdares.blogspot.nl/
http://www.cardsandscrap.nl/2015/04/scrapuitdaging-22.html


De opdrachten zijn: vlaggetjes van Cards en Scrap
 en een schets van Dutch Dares.

                                                              Echt cool.....






Ik heb mijn layout op papier van Kaisercraft ( 75 cents Collection) gedaan.
Om een vintage look te bekomen heb ik het papier met ink refresher bespoten
en dan gekreukeld. Met de strijkijzer overheen....en Voila....
Mijn achtergrond heb ik bewerkt met Inka Gold: gold braun en alt silver.
Op de foto: mijn dochter en ik....

Nu nog de schets van Dutch Dares.



Hartelijk bedankt voor het bekijken van mijn blog.
Groetjes Heike












10 comments:

  1. hoi hoi

    GEWELDIg dat je weer meedoet met cards and scrap. super leuke lo heb je weer gemaakt en die foto ! Heerlijk.
    Er is zoveel weer te zien van die kleine kraaltjes . leuk leuk leuk

    geniet lekker van het mooie weer en ik ga even snel naar je volgende post want die heb ik even gemist.

    groetjes

    ReplyDelete
  2. Woww...
    Magnifique page,love the composition and your photo :)
    Hugs.
    xx

    ReplyDelete
  3. Mooie lo, Heike, en wat heb je de vlaggetjes leuk verwerkt op de pagina!
    Gezellig dat je mee doet met deze scrapuitdaging bij Cards & Scrap.

    ReplyDelete
  4. Mooi hoor.En leuk dat je mee doet met de Card en Scrapchallenge

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke, stoere layout! Mooi met al die techniekjes die jij altijd gebruikt! Fijn weekend!

    ReplyDelete
  6. Prachtig deze layout voor de scrapuitaging van C&S! Echt heel sfeervol met deze mooie kleuren!
    Groetjes Minke.

    ReplyDelete
  7. Prachtige layout en met die vlaggetjes extra feestelijk!
    Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    ReplyDelete
  8. Vind de vintage uitstraling heel mooi. Gezellige dat je mee hebt gedaan met de challenge van C&S. Groetjes Mariska

    ReplyDelete
  9. Wat een mooie layout. Bedankt voor het meedoen met de Dutch Dares schets challenge.

    ReplyDelete
  10. Wat een mooie vintage uitwerking van de Dutch Dares schets!

    ReplyDelete

Hallo Ihr Lieben, heute einmal wieder ein Layout was ich mit dem Farbspray von Lindy`s Stamp Gang gemacht habe. Hier kommt Ihr zu dem...