Mittwoch, 14. Dezember 2016

MBW ...Love you...

Goede morgen...

mijn layout voor de MBW groep....

Met een ontzettend mooie Mood Board ronden wij 2016 af..

Ik heb op keramiekpapier beter bekend onder Gloss paper of stempelpapier

mijn layout gedaan...  



Embellishments zijn van ScrapUnlimited...


Papier achter mijn foto is van Prima Marketing...


Ook deze MBW heb ik met een groep meiden gedaan.
Aan de zijkant kom je naar hun blog.
Ga eens bij hun kijken je bekomt mooie ideeën ....voor het scrapen in de kerst vakantie.

Ik wens jullie een gezellige kerst en een gelukkig nieuwe jaar....

See you 2017...

xoxo Heike

Kommentare:

  1. Helemaal gaaf Heikes. Super wat je allemaal weer hebt gebruikt . Werkelijk een plaatje. En wat een mooie foto's die z8jn bij mij dit keer slecht. Ik mis toch wel een eigen hokje waar ik alles voor elkaar had om lekker te freubelen. Fijne dag

    AntwortenLöschen
  2. Helemaal gaaf Heikes. Super wat je allemaal weer hebt gebruikt . Werkelijk een plaatje. En wat een mooie foto's die z8jn bij mij dit keer slecht. Ik mis toch wel een eigen hokje waar ik alles voor elkaar had om lekker te freubelen. Fijne dag

    AntwortenLöschen
  3. Nou wat gaaf gedaan zeg! Zoveel te zien op de lay-out en heerlijk deze kleuren! Ik vind je foto ook erg mooi!!!

    AntwortenLöschen
  4. Nou wat gaaf gedaan zeg! Zoveel te zien op de lay-out en heerlijk deze kleuren! Ik vind je foto ook erg mooi!!!

    AntwortenLöschen
  5. Mooi! Die foto is al prachtig, maar al de details eromheen maken het een heel mooi geheel, super!

    AntwortenLöschen
  6. Wat een prachtige lo weer ! Zoveel mooie dingen op te zien ! En een prachtige foto.

    AntwortenLöschen
  7. Supermooie layout heb je weer gemaakt! Gaaf al die details!! Love it! Superfoto ook.
    Jij ook fijne dagen en een goed 2017!

    AntwortenLöschen

Scrap The Boys September challenge 2017

Hello everyone, Scrap the Boys new challenge is now online and it`s all about Fathers!!                              and this is my la...