Mittwoch, 15. Juni 2016

MBW #4

Hoi allemaal....

vandaag is het weer tijd voor een layout van de MBW- groep.

Wij hebben gewerkt met een Mood Board van Johanna.
Deze keer krijgen jullie van mij een minimalistische layout.
Het papier is van Tilda en Cosmo Cricket.


En zo als altijd doe ik deze MBW niet alleen.
Aan de zijkant onder MBW vind je de blogs van :
Johanna,
Thamar,
Brenda,
Miranda,
Marlies,
Nicol en
Nadine.
ga eens bij hun kijken a.u.b.

Tot de volgende MBW in september.
Groetjes Heike



Kommentare:

  1. Prachtige lo zeg!!!! Ondanks dat het een minimalistische layout is is er zoveel op te zien!!!! Ik vind je doodle lijntje ook zo gaaf!
    Fijne dag en ik ga snel bij de andere kijken!

    AntwortenLöschen
  2. Hij is weer super Heike! Ondanks dat hij minimalistisch is, valt er toch nog heel veel te zien op je LO! Erg mooi gedaan! Ik wens jou een fijne dag toe:) Groetjes,Brenda

    AntwortenLöschen
  3. Het is weer een echte Heike deze lo. En ook hier weer van alles op te zien. Super leuk geworden en leuke foto ook.
    Hele fijne dag

    AntwortenLöschen

Scrap The Boys September challenge 2017

Hello everyone, Scrap the Boys new challenge is now online and it`s all about Fathers!!                              and this is my la...