Freitag, 20. Mai 2016

Vrijdag fun.. ScrapBerrys GIVEAWY...

hoi allemaal...

vanochtend heb ik mijn canvas voor mijn dochter Mia afgerond.
Zij is midden in haar vwo eind examen....Dus even een motivatie cadeau.
Ik heb weer van alles erop gedaan....Finnabair product zijn echt mijn fav. spullen.
Ook de nieuwe mold van prima is geweldig.

Voor Mia....





Een ook een layout bekom je vandaag te zien.
Deze heb ik gisteren al op mijn FB page laten zien.






Hier heb ik ScrapBerry papier voor gebruikt...
Zij hebben een mooie giveawy dus ga eens kijken op FB of hun blog.
Klick hier voor info over hun.


Zo nu wens ik jullie een fijn weekend.
Groetjes Heike

Kommentare:

  1. Mooie projecten heb je gemaakt! Vooral je layout is super!
    Groetjes Maja.

    AntwortenLöschen
  2. Really beautiful projects! Thank you for joining the Canvas Corp Brands Family Challenge!

    AntwortenLöschen
  3. Nou ik heb even niet geblogd en dat je weer een hele hoop. Ik hoop dat het allemaal goed verloopt met mia haar examen . Maar wat heb je weer een mooi cadeautje voor haar gemaakt en je lo is ook weer helemaal gaaf. Weer een geweldige post.
    Heel fijn weekend

    AntwortenLöschen
  4. Just stunning! I love that little doily behind your photo! Thanks for entering it in the Canvas Corp Brands Challenge!

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful layout. Thank you for joining us att CCB challenge.

    AntwortenLöschen
  6. Heikes your work always amazes me. So glad you joined our CCB challenge...hugs :)

    AntwortenLöschen
  7. Your layout is wonderful. I love the colors.

    Thanks for entering
    Canvas Corp Brands Challenge.

    Kim
    {Craftisan Studios}

    AntwortenLöschen
  8. Beautiful artwork! Thanks for playing along with Canvas Corp Brands May Challenge!

    AntwortenLöschen
  9. very beautiful, love the colors
    thanks for joining us at Canvas Corp
    Barb Housner, Crew Member

    AntwortenLöschen
  10. Great and sharming layout! Thank you from CCB!

    AntwortenLöschen
  11. This is just delightful! Love all the details! Thanks for joining the CCB family challenge!

    AntwortenLöschen

D Team layout for Scrap The Boys

and agin, it´s me with a layout for the challenge by Scrap the Boys. Here  is the link to the blog. This month  have we a sketch to pl...